Klacht over Arjaan Hijmans van den Bergh?

Ik ben aangesloten bij meerdere beroepsverenigingen. Dat doe ik om een aantal redenen: om met vakgenoten kennis te delen, maar ook voor mijn cliënten om een plek te hebben waar ze met vragen over mij terecht kunnen. Dat betekent dat mijn psychologenpraktijk werkt volgens bepaalde afspraken die de beroepsgroep gemaakt heeft. Afspraken over eerlijkheid, openheid en vertrouwen.

Goed contact

Goed contact met mijn cliënten is één van de fundamenten van mijn werk. Niet om klantvriendelijk te zijn, maar omdat dat contact één van de onderdelen is van het proces dat je doorloopt in een behandeling. Ik doe er dan ook alles aan om je de ruimte te geven jezelf te zijn en te zeggen wat je op je hart hebt (ook als dat over de behandeling zelf of over mij gaat).

Het kan zijn dat je, ondanks mijn zorgvuldigheid, een klacht hebt over mijn praktijk of de behandeling. Je kunt dat altijd met me bespreken. Ik sta open voor jouw ervaring en zal altijd zoeken naar manieren om er samen weer een positieve ervaring van te maken

Als wij er samen niet uitkomen

Het kan zijn dat ondanks onze gezamenlijke inspanning er samen niet uitkomen. Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland. Vind hier de hele procedure en de contactgegevens. Hij zal hoor en wederhoor toepassen bemiddelen in het geschil. Komen wij er met hem ook niet uit, dan kun je ook een klacht indienen bij het NIP of het NVPA, de beroepsverenigingen waar ik bij ben aangesloten.

Meer weten?

Wil je meer weten over Psycholoog Ede of heb je een klacht? Bel mijn praktijk op 0318-700637, of stuur een bericht, ik help je graag.